شرکت یاسا الکترونیک

شرکت یاسا الکترونیک فعال در صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات

شرکت یاسا الکترونیک

شرکت یاسا الکترونیک فعال در صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات

شرکت یاسا الکترونیک

شرکت یاسا الکترونیک سپاهان بر پایه توانمندی گروهی از مدیران فعال و با سابقه در صنعت آی‌تی و توانمندی فنی، بازرگانی نفرات آن و با بهره گیری از شناخت بازار آی‌تی و مخابرات، علی الخصوص زیر ساخت شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی و تجربه و فعالیت فراوان در این زمینه بر پا شده است.

این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و پشتیبانی برای شبکه‌های مخابراتی و کامپیوتری تخصص دارد.

هدف این مجموعه بالا بردن سطح کیفیت فنی، سرویس دهی و تأمین نیازهای زیر ساخت بازار آی‌تی و مخابرات در کشور است.

اساس کار ما بر مبنای جاذبه است تا تبلیغ، بدین معنی که شناخت نیازهای مصرف کننده، عملکرد رقبا ارایه کالای باکیفیت، تامین اقلامی که بتواند بازه وسیعی از نیازهای مصرف کننده را پاسخ دهد(End To End Solution) و حضور بلند مدت در کنار مصرف کننده را سرلوحه کار خود قرار داده است.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نرم افزار VMC نرم افزاری است بر پایه مانیتور 24 ساعته ترافیک شبکه انواع PBX و SOFT SWITCH با پشتیبانی از پورتوکل های رایج VOIP مانند SIP و RTP که بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا می گردد. VMC به منظور تجزیه و تحلیل کیفیت تماس VoIP بر اساس پارامترهای شبکه - تناوب تاخیر (JITTER) و از دست دادن بسته (PACKET LOSS) با توجه به ITU-T G.107 E ، کیفیت را در مقیاس MOS پیش بینی می کند. جزئیات تماس ها و آمار آنها در پایگاه داده ذخیره می گردد و انواع شاخص های کیفیت مانند ASR ، ABR ، CER و غیره قابل استخراج بوده و  بصورت آنلاین نیز قابل مشاهده است.

محاسبه شارژینگ و امکاناتی همچون ردیابی یک مکالمه ، فیلتر نمودن و خلاصه سازی گزارشات بر اساس IP ، شماره تلفن و ... ، نمایش تعداد مکالمات و ده ها قابلیت سفارشی دیگر.

 

جهت سفارش نرم افزار و یا هماهنگی جهت استفاده از دمو با ما در تماس باشید : 

call : 09356967888

email: yesco@gmx.com

 

The VMC software is based on 24-hour network traffic monitoring of various types of PBX and SOFT SWITCH, with support for commonly used VOIP portlets such as SIP and RTP running on the Windows operating system. VMC For Quality Analysis of VoIP Call Based on Network Parameters - Delay Frequency (JITTER) and Packet Loss (PACKET LOSS), according to ITU-T G.107 E, predicts quality on a MOS scale. Their contact details and statistics are stored in the database and a variety of quality indicators such as ASR, ABR, CER, etc. can be extracted and can be viewed online as well.

Features such as tracking a conversation, filtering and summarizing reports based on IP, phone number, ..., displaying the number of conversations and dozens of other custom capabilities.

 

email: yesco@gmx.com