شرکت یاسا الکترونیک فعال در صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

نصب و راه اندازی سیستم تلفن داخلی | نصب تلفن داخلی سانترال

چگونه می توان تلفن داخلی راه اندازی کرد؟

برای راه اندازی تلفن های داخلی از دستگاه هایی بنام سانترال استفاده می شود. سانترال ها می توانند خطوط شهری ورودی را به خطوط داخلی متصل کنند. نحوه انتقال تماس ها در سانترال از پیش برنامه ریزی می شود و بر اساس برنامه تعریف شده هر یک از داخلی ها می توانند بر اساس چهارچوب تعریف شده ارتباط برقرار کنند. تلفن های داخلی اغلب با شماره 3 رقمی تعریف می گردند و می توانند با شماره گیری داخلی های دیگر با آنها در تماس باشند. از آنجا که ارتباط بین داخلی ها از طریق شبکه داخلی صورت میگیرد نیازی به پرداخت هزینه مخابراتی برای مکالمه آنها نیست و همچنین در این حالت هیچ یک از خطوط شهری اشغال نمی شود.

نسل جدید سانترال ها که سانترال های ویپ نام دارند بسیاری از قابلیت های پیشرفته مرکز تماس را برای سیستم تلفن داخلی ایجاد می کنند. طراحی الگوهای پیشرفته ، سیستم های انتظار در صف و نظر سنجی از جمله قابلیت های متداول پیشرفته در این سیستم ها هستند. در سانترال ویپ ارتباط بین داخلی ها از طریق بستر شبکه کامپیوتر فراهم می شود و هر گوشی داخلی صرفا از طریق کابل شبکه یا وایرلس به سیستم ویپ متصل می گردد.

نصب تلفن داخلی

اتصال تلفن داخلی از طریق اینترنت

سیستم های ویپ این امکان را فراهم می کنند تا تلفن های داخلی بتوانند در محل های دیگر از طریق اینترنت به سیستم سانترال متصل شوند و از راه دور تماس های تلفنی را برقرار نمایند. به این ترتیب هر تلفن داخلی IP می تواند حتی از شهر یا کشورهای دیگر بدون پرداخت هزینه مخابراتی به سیستم تلفن داخلی وصل شود. برای این منظور باید اینترنت هر دو طرف تامین شود و در سمت اصلی ( سمت سیستم ویپ) نیاز به IP استاتیک می باشد.

 

شرکت یاسا الکترونیک ارائه دهنده خدمات راه اندازی تلفن داخلی و سانترال

یاسا الکترونیک مفتخر است با تکیه بر تجربه چندین ساله خود خدمات طراحی و نصب سیستم های تلفنی داخلی و سیستم های سانترال ویپ را به مشتریان خود ارائه دهد. جهت کسب اطلاع بیشتر با بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

خدمات

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

نرم افزار سنجش ترافیک VOIP

نرم افزار سنجش ترافیک TSC با بهره گیری از گزارشات خروجی سافت سوئیچ و مدیا گیتوی تماس های برقرار شده را ذخیره و تحلیل می کند.

این نرم افزار میتواند اطلاعات زیر را در اختیار کاربر قرار دهد :

 

- میزان کل تماس ها ، تماس های موفق و تماس های دارای مشکل

- سنجش شاخص های کیفیت سرویس همچون ASR و NER و ...

- تشخیص مشرکین و کاربران با کارکرد نامتعارف

- سنجش کیفیت ارتباطات بر حسب هر ترانک

- محاسبه شارژینگ بصورت کلی

- میزان تماس ها و کیفیت بر حسب هر اپراتور

- نمایش زنده اتصال دستگاه های و تنظیم آلارم

- و گزارشات متنوع دیگر همراه با نمودار و خروجی دلخواه

- ...

The TSC Traffic Estimator saves and analyzes the calls made using the soft-switch and media outlet reports.

This software can provide the following information to the user:

 

- The total number of calls, successful calls and problems with calls

- Measurement of service quality indicators such as ASR, NER and ...

- Detect polytheists and users with abnormal function

- Measure the quality of communication according to each trunk

- Charge calculation in general

- Call rates and quality per operator

- Live view of connecting devices and setting alarms

- And various other reports with graphs and custom output

- ...

 

جهت سفارش و یا استفاده از دمو با ما در ارتباط باشد : yesco@gmx.com

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰