شرکت یاسا الکترونیک

شرکت یاسا الکترونیک فعال در صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات

شرکت یاسا الکترونیک

شرکت یاسا الکترونیک فعال در صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات

شرکت یاسا الکترونیک

شرکت یاسا الکترونیک سپاهان بر پایه توانمندی گروهی از مدیران فعال و با سابقه در صنعت آی‌تی و توانمندی فنی، بازرگانی نفرات آن و با بهره گیری از شناخت بازار آی‌تی و مخابرات، علی الخصوص زیر ساخت شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی و تجربه و فعالیت فراوان در این زمینه بر پا شده است.

این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و پشتیبانی برای شبکه‌های مخابراتی و کامپیوتری تخصص دارد.

هدف این مجموعه بالا بردن سطح کیفیت فنی، سرویس دهی و تأمین نیازهای زیر ساخت بازار آی‌تی و مخابرات در کشور است.

اساس کار ما بر مبنای جاذبه است تا تبلیغ، بدین معنی که شناخت نیازهای مصرف کننده، عملکرد رقبا ارایه کالای باکیفیت، تامین اقلامی که بتواند بازه وسیعی از نیازهای مصرف کننده را پاسخ دهد(End To End Solution) و حضور بلند مدت در کنار مصرف کننده را سرلوحه کار خود قرار داده است.

طبقه بندی موضوعی
ارتباطات از دیرباز دغدغه بشر بوده ، امروزه با توجه به اهمیت این موضوع و هزینه های بالا ، شرکت های کوچک و بزرگ به دنبال راهکار های مناسب جهت نیل به این نیاز هستند.
سیستم های مرکزی تلفن یا سانترال ها جزو پیش نیازهای اصلی شرکت ها میباشند که با توجه به امکانات نامحدود مانند برقراری ارتباط داخلی، تقسیم بار خطوط ارتباطی، سیستم پاسخگویی اتوماتیک (Answering) ، ضبط تماس ها ، منشی تلفنی و… میبایست بر حسب نیاز مرتفع گردند.
از جمله تکنولوژی های بسیار مفید در ارتباطات ، انتقال صدا بر بستر شبکه (VOIP Voice Over IP) می باشد که ارتباط با توجه به پروتکل های استاندارد فی مابین گوشی ها و نرم افزارهای VOIP را میسر میسازد که از مزایای آن میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
-کم هزینه بودن به جهت اضافه کردن نود جدید به دلیل استفاده از بستر شبکه
– استفاده کاربرها بصورت نرم افزاری بر روی کامپیوتر ، گوشی و تبلت های های اندرویدی ، IOS نظیر Iphone و Ipad
-برقراری ارتباطات بین شرکتی حتی خارج از مرزهای کشور با هزینه های بسیار نازل
-برقراری ارتباط بر روی بستر اینترنت بصورت نامحدود
و…
 
این شرکت با راه اندازی انواع مختلف سیستم های تلفن مرکزی Panasonic (ماژولار و غیر ماژولار) و برندهای دیگر، سیستم های VOIP نظیر Elastix و AVAYA , همچنین مشاوره جهت انتخاب سانترال مناسب یا مرکز VOIP با توجه به بودجه و نیاز مشتری از راهنمایی شما عزیزان خرسند خواهد شد.
 
حدود قیمت راه اندازی سیستم VOIP با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته جهت شرکت ها و کسب کارهای کوچک با تعداد داخلی های کمتر از 50 عدد 500 هزار تومان و با توجه به افزایش داخلی ها برای شرکت های بزرگ نهایتا فقط تا سه میلیون تومان افزایش می یابد.
 
شما با راه اندازی این سیستم قادر به تماس رایگان درون شرکت و تماس به کلیه اپراتورهای کشور و خارج از کشور با کمترین هزینه خواهید شد ضمن آنکه شماره تلفن اختصاصی ورودی نیز داشته و میتوانید تماس ورودی از داخل و حتی خارج از کشور نیز داشته باشید و به دلخواه سیستم گویا و منشی تلفنی نیز راه اندازی نمائید.
 
از طریق شماره 09356967888 و فرم زیر و یا ایمیل yesco@gmx.com می توانید با ما تماس بگیرید.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی